Zadání prestižního architektonického ateliéru architecti.cz nás nadchlo. Naším příjemným úkolem bylo navrhnout rebranding značky včetně nového názvu.
Identitu jsme tedy rýsovali od samotných základů. Návrh nového brandu byl pro nás otázkou vyjádření svěžího přístupu v názvu a ztvárnění charakteristických rysů tvorby ve vizuálu.
Pro ateliér Filipa Havliše & Davida Zámečníka jsme vytvořili název NEW HOW. Tento název v sobě spojuje bohaté zkušenosti & vizionářský přístup tvůrčí dvojice. Název se také stal výchozím prvkem pro vizuál identity.
Rukopis ateliéru je typický šikmými konstrukčními prvky. Tento specifický rys jsme ztvárnili stylizací typografie. V logu byla pro nás inspirací také perspektiva, ve vizuálním stylu proces rýsování projektu a architektonické tabulky.
Výsledkem je identita, která vizuálně souzní se stylem realizací a ideově se způsobem myšlení architektů. NEW HOW – New Archi Approach.