Weronis

Žena jako jabloň. Krásná, plodná, inspirující – takto znělo zadání pro novou fashion značku. Cílovou skupinou brandu jsou manažerky, které chtějí v „mužském světě byznysu“ vyjádřit svou ženskost i schopnosti.

Vizuál Weronis vychází z přírodních motivů, které symbolizují přirozenost a eleganci. Logotyp obsahuje prvek jablka odkazujícího k jabloni jako symbolu ženství. Košatěním se rozrůstá v korunu stromu, kterou lze užívat jako doplňkový komplexní logotyp na obaly a dárkové předměty. Lístky a plody se objevují také v sadě patternů alpikovaných na produktové textilie.

Logotyp doplňuje sdělení vycházející z ustáleného spojení B2B. Ve světě Weronis tato zkratka znamená „Beauty to Business“. Na slogan navazuje copywriting značky vyzdvihující unikátnost žen, které ji nosí.

Se svěže pojatou identitou může značka Weronis rozkvést jako jabloň a přinést do obchodu více espritu a estetiky.

Weronis – Beauty to Business

SLUŽBY:

PROJEKT:

Nový brand Weronis

ART DIRECTION:
Iveta Žouželková
TYP:

Fashion značka pro ženy

CREATIVE DIRECTION:
Vít Holešovský
KLIENT / INVESTOR:

Weronis for you s.r.o.

DESIGN:
Iveta Žouželková, Vít Holešovský
ROK:

2019

COPYWRITING:

Vít Holešovský

Řešíte obdobný projekt?