Pivovar Čechmánek: Co Čech, to lev!

Pro nový pivovar hokejového brankáře a olympijského vítěze z Nagana Romana Čechmánka jsme realizovali komplexní brandingové služby.

Identita značky v sobě spojuje lva jako symbol národní hrdosti a osobnost jejího nositele. Spojení logotypu a sloganu “Co Čech, to lev!” motivuje zákazníky k návštěvě pivovaru.

Ústřední zlatá barevnost zdůrazňuje souvislost s pivním sortimentem i atmosféru hokejového vítězství.

SLUŽBY:

Co čep, to lev!

Pro tento dravý pivovar jsme navrhli také názvosloví piv, vizuální styl produktových řad, design etiket a podtácků.

Lví království

Vizuální i obsahové pojetí identity umožňuje komplexní branding s řadou imageových návazností také v interiéru a exteriéru pivovaru.

PROJEKT:

Pivovar Čechmánek

ART DIRECTION:
Iveta Žouželková
TYP:

Pivovar olympijského vítěze

CREATIVE DIRECTION:
Vít Holešovský
KLIENT / INVESTOR:

Pivovar Čechmánek s.r.o.

COPYWRITING:
Vít Holešovský
ROK:

2013

PHOTO & POSTPRODUCTION:

Iveta Žouželková

ODKAZY:

DESIGN:
Iveta Žouželková, Vít Holešovský

Řešíte obdobný projekt?