Hořice - město kamenné krásy

Hořice patří mezi nejkrásnější města naší země. V rámci výběrového řízení na návrh nového logotypu jsme vycházeli z prvku, který je pro tuto destinaci typický – pískovec.

Základem identity značky / logotypu je tedy pískovcový kámen, který tvoří reálný i pomyslný stavební základ všech krásných památek a přírodních útvarů, které Vás v tomto malebném regionu okouzlí.

Prvek kamene se dále rozvíjí a prolíná celou prezentací instituce. Hořice jsou městem mnoha kamenných krás a je radost je objevovat.

SLUŽBY:

PROJEKT:

Identita města Hořice

ART DIRECTION:
Iveta Žouželková
TYP:

Instituce

CREATIVE DIRECTION:
Vít Holešovský
KLIENT / INVESTOR:

Město Hořice

POSTPRODUKCE:

Iveta Žouželková

ROK:

2015

DESIGN:
Iveta Žouželková, Vít Holešovský

Řešíte obdobný projekt?