KAVALIER / SIMAX

Pravděpodobně jej máte v kuchyni také – špičkové nádobí od sklárny Kavalier.

V roce 2016 jsme vyhráli výběrové řízení na osvěžení image produktové značky Simax. Klient si přál vizuálně i sdělením akcentovat 180. výročí založení společnosti.

Naše řešení sestává z návrhu firemního sloganu “Glass that Lasts“, který se stal historicky prvním zastřešujícím sdělením celé produktové značky. Slogan vyjadřuje vysokou trvanlivost a kvalitu skla Kavalier. Současně akcentuje dlouholetou tradici a přetrvání této české značky na trhu.

Navazující částí kreativní koncepce je propagační slogan “Together for Generations“, který prezentuje tradici českého nádobí od společnosti Kavalier. Příběh značky jsme postavili na mezigeneračním sdílení nádobí, receptů a společných okamžiků. Kuchyň vnímáme jako místo setkávání, středobod domácnosti. Nádobí Simax se tak stává součástí mnoha rodin a to již po generace. Nedílnou součástí této koncepce je také vizuální ztvárnění brand story, stylizace scény a postprodukce imageových fotografií.

V rámci řešení vizuálního stylu jsme stanovili také firemní písmo. Vybrali jsme font Ladislav české písmolijny Suitcase Type. Toto elegantní písmo odkazuje svými křivkami ke skleněným záhybům nádobí a navazuje tak na produktové tvarosloví. Font je současně poctou slavnému českému designérovi Ladislavu Sutnarovi, který pro Kavalier navrhoval.

Užití tohoto písma je v kontextu celkové brand image příjemným návratem ke kořenům značky.

Simax – Glass that Lasts

SLUŽBY:

PROJEKT:

Brand story Kavalier / Simax

ART DIRECTION:
Iveta Žouželková
TYP:

Skleněné nádobí

CREATIVE DIRECTION:
Vít Holešovský
KLIENT / INVESTOR:

Kavalier / Simax

DESIGN:
Iveta Žouželková, Vít Holešovský
ROK:

2017

PRINT:
Iveta Žouželková, Vít Holešovský

Řešíte obdobný projekt?